środa, 13 stycznia 2016

KIM JESTEM?

Puk puk. Jest tam kto?
Hej mopsiki! Ostatnio często sobie rozmyślamy i zadajemy sobie pytanie 'Kim jestem?'. Wiecie, niby banał, ale jednak dobrze jest się określić, spisać swoje wady, zalety, zainteresowania i skierować się do samej siebie (lub siebie samego, jeśli zawitał tu jakiś osobnik płci przeciwnej). Nie, nie chodzi nam o to, że macie rozmawiać ze samym sobą o pogodzie, bo prawdopodobnie zamkną Was za to w psychiatryku. Żeby nie było, że nie ostrzegałyśmy!

Nie myślcie, że Wam się tutaj przedstawimy. Dajemy Wam możliwość pewnego poznania nas, ale nie w sensie dosłownym. Jestem dziewczyną (chociaż czasami wolałabym być chłopakiem), która akceptuje siebie, chociaż nie jest do końca taka, jaka chciałaby być. Jestem kimś, kogo otaczają wspaniali ludzie, kogo ci wspaniali ludzie wspierają i kochają, chociaż nie zawsze odwdzięczam im się tym samym. Jestem kimś kto kocha spędzać z tymi ludźmi czas, kimś kto kocha tańczyć, chociaż wygląda przy tym jak umierający waleń, kimś kto kocha pisać, chociaż jego pani z polskiego tego nie zauważa, kimś kto kocha horrory, chociaż czasem się na nich boi i piszczy, kimś kto uwielbia czytać książki, chociaż za bardzo się w nie wczuwa. Jestem kreatywna, pomocna, inteligentna, ale też pamiętliwa, mściwa (co się zdarza rzadko, ale jednak) i denerwująca na dłuższą metę. Szybko się denerwuję i smucę, mimo to jestem silna. Często płaczę, mimo to j e s t e m silna. Jestem kimś kto boi się psychopatów, pająków, końca świata, śmierci bliskich i życia. Jestem kimś kto w przyszłości pragnie pisać powieści, być fotografem i pracować w dużej korporacji jako asystentka lub sekretarka. Jestem 

Wasz Pug1, xoxo


Kim jestem? Jestem sobą, chociaż nie zawsze. Jestem osobą, która lubi zwierzęta bardziej od ludzi. Osobą kochającą koty i ubieranie się w swetry. Lubiącą pić herbatę z dużych kubków i zjadać po kryjomu cukierki pochowane gdzieś w domu. Człowiekiem czytającym ciekawe książki, słuchającym głównie Sheeran'a i tańczącym zawsze rano do piosenki Taylor Swift "Shake it off". Osobą, która jeździ konno i po prostu spędza czas z końmi w wolnych chwilach. Jak każdy mającą jakieś wady, chociażby to, że jestem spóźnialska, choć bardzo tego nie lubię, nigdy nie umiem się wyrobić. Często jestem też nieśmiała, ale tylko wśród ludzi, których nie znam za dobrze. Mam też jednak zalety, chociaż zdarza mi się nierzadko ich nie zauważać. Lubię w sobie to, że potrafię cieszyć się szczęściem innych osób, to, że jestem dość pomysłowa i to, że nie straciłam poczucia bycia dzieckiem w tych czasach, kiedy wszyscy chcą być już dorośli i dojrzali. Boje się horrorów, pająków, wojny i innych różnych rzeczy.Lubię siebie i dobrze mi z tym jaka jestem.
To tyle ode mnie, do następnego :)

Kochany Pug2.

***
A Wy? Kim jesteście?

Anonimowe Mopsy wciąż pozostają anonimowe.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak usiąść i napisać coś o sobie :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł na post, miło się czyta. Będętu wpadać częsciej :)

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? będę bardzoo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mamy ani jednego zdjęcia, ale mimo wszystko dziękujemy za komentarz.

    OdpowiedzUsuń