wtorek, 19 stycznia 2016

FERIE ZIMOWE

Puk puk. Jest tam kto?
Witajcie kochani. Zapewne wszyscy wiecie, że już wkrótce nadejdą ferie zimowe, być może do niektórych z Was już przyszły. Stety czy  niestety spadł śnieg (chociaż jak dla nas spóźnił się o miesiąc), więc klimacik jest odpowiedni. Z tej okazji chciałyśmy przedstawić Wam nasze plany oraz przedstawić kilka pomysłów jak Wy możecie je spędzić! Zapraszamy do czytania!

Powiem Wam, że w zasadzie nigdy nie przepadałam za feriami zimowymi, zresztą za samą zimą (nie licząc świąt i sylwestra) też nie. Co rok byłam chora, z dworu wracałam mokra, a kiedy się przewracałam to śnieg miałam nawet w majtkach. Dodatkowo szybko robiło się ciemno, więc nie było mowy o długich zabawach. Jakoś od dwóch lat kompletnie mi to nie przeszkadza, zwłaszcza jeśli na dworze jest tak ślicznie i biało. Wiecie dlaczego? Uważam, że ten klimat przebija wszystko! Kojarzy mi się z domem rodzinnym, za oknem sypie, mama krząta się w kuchni i piecze ciasteczka, tata czyta gazetę i popija kawę, a dzieci bawią się przy kominku. Czyż to nie cudowne? Oczywiście wiem, że w większości domów to wcale tak nie wygląda, jednak myślę, że i tak czuje się tą bliskość rodziny. Co do samych ferii, bo widzę, że odeszłam od tematu, wylatuję do Anglii. Pierwszy raz w życiu będę za granicą i do tego polecę samolotem! Zawsze chciałam latać, a skoro nie mogę mieć skrzydeł, to to musi mi wystarczyć. Już się nie mogę doczekać, od dziecka uwielbiam UK! Przyjrzę się z bliska czerwonym autobusom i budkom telefonicznym, zobaczę słynne London Eye oraz Tower Bridge! Może nawet zajrzymy do Warner Bros Studio! Tak, wiem, że wszystko znajduje się w Londynie, ale nie mam pojęcia czy będziemy jeszcze w innym mieście. Mam nadzieję, że moja wycieczka będzie idealna! ♥

Wasz Pug1, xoxo

Co do moich ferii, to nigdy nie przywiązywałam do nich większej wagi. Tak samo jest w tym roku. Nigdzie dalej nie wyjeżdżam, zostaję w swoim mieście. Chociaż już na samym początku jadę na zimowisko harcerskie (o ile wszystko wypali :/) i bardzo się cieszę, ponieważ jego tematyka związana jest z Harrym Potterem i Hogwartem. Jako Potterhead oczywiście chce tam pojechać. Po skończonym biwaku zacznie się nieco nudniejsza część ferii, ale i tak bardzo na nią czekam, mianowicie będę zapewne codziennie jeździć na stajnie, zajmować się końmi, odmrażać sobie stopy i wracać do cieplutkiego domu. A wieczorem ciepła herbata i książka, (muszę przeczytać 2 części Harrego!! :)) ewentualnie skype z przyjaciółmi. I to tyle, to całe moje plany na te ferie 2016, może nie będą najciekawsze, ale już nie mogę się ich doczekać.
A wam życzę jak najlepiej spędzonych ferii!

Kochany Pug2


Jak Wy możecie spędzić ferie?

1. Usiądźcie z książką (jeśli nie lubicie czytać to włączcie sobie jakiś film), kakaem/herbatą i kocem. Ubierzcie jakiś cieplutki sweter i skarpetki, a nóżki trzymajcie przy kominku lub po prostu grzejniku. Może nie jest to jakieś ekstremalne zajęcie, ale idealne na mrozy za oknem.

2. Wyjdźcie gdzieś z przyjaciółmi, ulepcie bałwana albo pozjeżdżajcie na sankach! Urządźcie wielką bitwę na śnieżki albo poróbcie aniołki! Kto powiedział, że zabawy na śniegu są tylko dla dzieci?

3. Zaproście przyjaciółkę/przyjaciela na noc! Kupcie dużo jedzenia i wybierzcie super filmy. Horror, romans, komedia? A może po jednym filmie z każdego gatunku?

4. Zwołajcie rodzinkę i urządźcie turniej gier planszowych lub wspólnie stwórzcie coś w kuchni. Wiem, że może nie łatwo o czas wolny Waszych rodziców, ale jestem pewna, że jeśli ich poprosicie to coś dla Was znajdą!

5. Zróbcie remont pokoju! Oczywiście nie mówię o takim dosłownym remoncie, to by było zbyt kosztowne i czasochłonne. Poszukajcie na internecie sposobów na dekoracje, które możecie sami zrobić, zróbcie małe przemeblowanie lub po prostu generalne porządki (w szafie też ;)).

6. Znajdźcie nową pasję! Postarajcie się znaleźć coś nowego lub po prostu rozwijać obecne zainteresowania, to na pewno dobrze Wam zrobi skoro macie tyle czasu wolnego.

7. Przeszukajcie komputer, telefon. Znajdźcie zdjęcia, które przypominają wam jakieś zdarzenia, dzięki którym będziecie mogli coś powspominać. I wywołajcie je! A później zawieście na ścianie lub po prostu włóżcie do albumu, żebyście mogli w każdej chwili sobie je pooglądać.

8. Nauczcie się gotować jakąś potrawę. Najlepiej swoją ulubioną, albo jakąś nietypową którą będziecie mogli pochwalić się w domu! Znajdźcie w internecie przepis, kupcie składniki i po prostu zacznijcie gotować :)

To tyle z naszej strony, życzymy udanych ferii! 

***

Anonimowe Mopsy wciąż pozostają anonimowe.








4 komentarze: